Kollega’s in ’t zonnetje

6 doelgerichte ruimtes in onze locatie helpen jouw vergadering of bijeenkomst tot een succes maken. Net als onze culinaire Breinkost onderbrekingen. Ons concept is compleet met een facilitator die je helpt jouw doel te bereiken. Als full service vergaderlocatie hebben wij dus een tof netwerk met professionals die jou verder kunnen helpen. Iedere maand zetten wij zo’n facilitator in het zonnetje en deze maand is het een supergaaf Maassluis bedrijf: Keytoe.

De mannen en vrouwen van dit full service marketingbureau helpen organisaties die willen en durven groeien. Dat doen ze met een team van 43 Kollega’s, waaronder contentmarketeers, developers, designers en data-analisten.

WHY?

Wij zijn fan van Keytoe. Niet alleen omdat ze mooi en goed werk doen, ook omdat het een bizar inspirerend bedrijf is.

Ze geloven in vrijheid en kennen geen geschreven regels: een onbeperkt aantal vakantiedagen, vrijheid in werklocatie, werkplek en werkinhoud. Ze zijn transparant: in cijfers, agenda’s, pieken én dalen. Ze hebben geen afdelingen, organogram of vaste functies. Want ze gaan voor situationele hiërarchie: degene die een project trekt, heeft op dat moment de leiding – en dat is iedere keer anders (en ja, soms is het de stagiair). Auto’s en zakelijke pinpassen zijn voor algemeen gebruik, alle collega’s hebben een sleutel en de deur staat altijd open. Ze hebben geen vaste pauzemomenten en beschikken over een pooltafel, tafeltennistafel en een zwembad. Iedereen neemt besluiten, zo nemen collega’s hun eigen collega’s aan en ze ontslaan elkaar indien nodig ook zelf. Ze nemen alleen werk aan wat ze leuk vinden, bij klanten waar ze een goed gevoel bij hebben. Collega’s beoordelen elkaar en bepalen ook elkaars salaris – het laatste doen ze met hun eigen salarisapp. Bovenal: ze zijn steengoed in het ontdekken van de WHY van klanten en collega’s.

Talks

Voor iedere organisatie die toe is aan een frisse wind, inspiratie en misschien wel aan de ontdekking van de eigen WHY, hebben we goed nieuws. Keytoe geeft namelijk zogenaamde talks gericht op:

  • zelforganisatie (wat ze zelf liever niet zo noemen), waaronder meer bevlogenheid door vrijheid en betrokkenheid;
  • hoe je als ondernemer ‘ontslag neemt’ bij je eigen organisatie – hoe kan je weer meer ondernemen en minder managen;
  • creatief ondernemerschap;
  • marketing door jezelf te zijn.